Its like that.

Gaaaah om 2 timmar är det att dra sig till dansen och sen är det uppvisning-.- Okej jag borde vara taggad, men jag är trött. Som tur var är Vilma och Molle där så det kan ju inte bli tråkigt i alla fall.
Kvällen igår var apnajjs. Massvis med braiga tvprogram, chips, extremt god middag och allt man kan önska sig. Jag vill ha en vecka som enbart består av fredagar. Najjs, eller vad säger ni?
Vaknade 8 imorse och var pigg som en solstråle, men det får jag lida för nu haha ;) Sen låg jag och väntade på julkalendern, men jag hade tänkt fel med tiden så jag missade det :3
Förra dansuppvisningen :D
Moira :D
Me :3
Vilmis <3 :)
Hör av mig snart :D

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Denna kan enbart jag se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback