God eftermiddag alla förhoppningsvis glada människor :D

 

Jag är Ulrika, fast om ni föredrar ikilotti, ika, eller det långsökta namnet spiken så är väl det också okej :D
Detta är min blogg, onsdagsbarnet.blogg.se som ni antagligen redan har noticed. Namnet kommer helt enkelt från att jag är född på en onsdag, och dessutom älskar jag onsdagar för att det är mitten på skolveckan :3 Nog tramsat om namnet. Jag är en 14- årig liten människa som älskar gult, bubbelpooler och snö. Jag är helt normal (nästan) förutom att jag är den typ enda tonåringen på denna jord som är morgonmänniska och är dålig på att hålla mig vaken på kvällarna :o
Aja, eller Naja som man säger på tyska, ni lär nog känna mig med tiden, eller vad håller jag på och säger, jag känner nog nästan alla ni som förhoppningsvis kommer läsa denna blogg.
Puss och puss igen, detta är onsdagsbarnet som talar :D <3

 


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Denna kan enbart jag se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback