Sushi och lego

Hade finfint besök här igår, nämligen mina väninnor Fanny och Vilma! Vi fikade och pratade om allt från badhus till gamla minnen :3 Det var gr8 (haha).
Sen stannade vilma och vi gick och åt jättegod sushi på ett ställe, seriöst bästaste misosoppan ever. Fast det tog lång tid innan vi kunde bestämma vart vi skulle gå och vad vi skulle äta :3
Efter det drog till till coop och köpte jordnötsringar och väl hemma såg vi pirates of the caribbean.
Eller vi båda sov typ, i alla fall i slutet. Men jag sov som vanligt minst halva filmen. Fredagar blir liksom den dagen man kan slappna av på och kompensera sovandet för veckan. Förstår ni hur jag menar? Det gör inte jag.
Imorse vaknade vi till scones ( :D ) och sen spelade vi typ spel och byggde lego. För att inte tala om vårt klossbygge!
Vårat torn. Vi drog nytta av våra teknikkunskaper och byggde valv för att flytta tyngden till sidorna ( :3 ).
Lite för awesome bild då vilma och ett lejon välte tornet. Du är bäst vilma, bara så att du vet (både på att bygga ankor och på att vara bra alltså).
Auf Wiederhören

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Denna kan enbart jag se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback