Vad ni missat

Tänkte bara lite såhär snabbt slänga in ett kort inlägg om praoen som jag och vilma praoar på! För det är nämligen så att jag nu har praoat i fyra dagar av nio, och det känns sorgligt att tänka på att man snart måste lämna det mysiga cafeet :( Vi har bakat en massa roliga saker, serverat, ätit underbar mat och såklart diskat, men det hör till! I förr igår kom en skådis till cafeet och jag och vilma blev helt starstruck, och då menar jag det verkligen. Så fort vi ens rörde oss utanför köket bredde vi på med gigantiska smajl och mycket fniss ;) Han har varit med i bla. Tsatziki, Morsan och Polisen och också i Lassemaja och en massa mer jag inte känner igen :D Och sen har han spelat i Råttfångaren, precis som jag, vilma och moira :D
I torsdags träffade jag även Agnes (pianot you know!) Det blev jättekul sen efteråt för vi åkte till globen och åt glass och skrattade :D
Åt självklart Calippo Shots!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Denna kan enbart jag se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback